Acest website foloseste cookies pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Produse

Politica de retur produse


RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZITII PERSOANE FIZICE

Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Perioda de retragere expira dupa 14 zile incepand din ziua in care Clientul sau o alta parte terta (alta decat transportatorul) indicata de catre Client intra in posesia fizica a produsului.
Pentru a-si exercita dreptul de retragere Clientul trebuie sa ne informeze prin email la adresa comenzi@cameleonia.ro. Clientul va putea utiliza formularul de retragere disponibil aici.
Pentru a respecta termenul limita de retragere este suficienta trimiterea de catre Client a comunicarii privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii:
In cazul retragerii Clientului, Sogardi Consulting va rambursa Clientului orice suma pe care a primit-o de la acesta, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca Clientul a ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Sogardi Consulting, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care Sogardi Consulting este informata cu privire la decizia Clientului de a se retrage din prezentul contract. Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul si-a exprimat acordul expres pentru alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu i se vor percepe Clientului comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Sogardi Consulting va putea amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care Clientul furnizeaza dovada ca a trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Clientul va trebui sa expedieze produsele prin curier sau sa le inmaneze direct catre Sogardi Consulting S.R.L. (www.cameleonia.ro), in Str. Smardan, Nr. 9,  Etj. 2, Sector 3, Bucuresti, programand in prealabil returul la numarul de telefon 0729.048.086 fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care a comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Clientul va trebui sa suporte costul direct al returnarii produselor.
Pentru returnarea produsului Clientul va trebui sa notifice in scris acest lucru la adresa de email comenzi@cameleonia.ro. Numai cererile scrise se vor lua in considerare.
Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (fara lovituri, zgarieturi), cu accesoriile aferente si produsele cadou-bonus (exact ca in momentul receptionarii).
Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie.

RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZITII PERSOANE JURIDICE

In cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociatiilor, organizatiilor, societatilor, etc.) care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), perioada de returnare estede 5 zile calendaristice (returnarea fizica a produselor se va face in maxim 3 zile calendaristice de la confirmarea returnarii), iar perioada maxima de returnare a banilor este de 30 de zile.
Costurile aferente returnarii vor fi suportate de catre Expeditor.

NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi si nu a fost semnalata existenta acestora in maxim 24 de ore de la data livrarii;
- Produsele aduse pe comanda speciala;
- Produsele confectionate dupa specificatille prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
- Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
- Produse care, dupa livrare, potrivit naturii acestora, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;
- Produse primite cadou la alte produse doar cu conditia unei noi achizitii.
Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de catre utilizator, care contravin termenilor de garantie) in termen de 48 de ore de la receptie vor fi inlocuite (fara alte costuri – in limita stocului disponibil si cu conditia ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul ridicarii sau livrarii) cu conditia notificarii in scris la adresa de email comenzi@cameleonia.ro. In cazul in care nu se respecta  conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garantie, conform Legii 449/2003. Produsele realizate manual, precum faianta pictata pot avea mici imperfectiuni ce provin din faptul ca sunt produse unicat, realizate de o maniera artizanala.

RETURNAREA PRODUSELOR PESTE PERIOADA DE RETURNARE
Produsele aferente unor comenzi care au depasit perioada de returnare se pot accepta doar cu penalizare aplicata la valoarea de achizitie. Valoarea penalizarii va fi calculata in functie de adaosul produsului si de eventualele pierderi legate de o vanzare a produsului ca un produs resigilat. Valoarea minima de penalizare este de 20%, iar cea maxima de 50%. Decizia de acceptare la returnare va fi transmisa pe email impreuna cu valoarea de penalizare, dupa receptionarea cererii de retur. Termenul maxim de raspuns este de 72 de ore (3 zile lucratoare). Termenul de returnare a banilor in cazul in care perioada de returnare a fost depasita este de maxim 30 de zile.

DATE RETURNARE
Produsele vor fi returnate (pachet complet, asa cum au fost primite si, dupa caz, impreuna cu produsele cadou), dupa confirmarea de primire (raspuns la emailul de retur), conform celor de mai jos:
Sogardi Consulting S.R.L. (www.cameleonia.ro)
Hala Frisbo, Str. Harmanului FN, localitate Bod, Judetul Brasov
Email: comenzi@cameleonia.ro
Este recomandat ca produsele sa fie returnate prin curier rapid. In cazul in care produsele se returneaza direct la showroom, Clientul trebuie sa programeze returul la numarul de telefon 0729.048.086.
Sogardi Consulting va rambursa Clientului sumele pe care le-a primit drept plata din partea acestuia folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.

Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor:
www.anpc.gov.ro - Telefon gratuit info consumator: 021-9551.
Solutionarea online a litigiilor