Acest website foloseste cookies pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Produse

Livrare comanda

Statusul unei comenzi
Comenzile inregistrate pe www.cameleonia.ro pot fi urmarite direct din contul tau, accesand “Istoric comenzi”. 

Livrarea prin curier

Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la Sogardi Consulting, este efectuata numai prin intermediul sistemului de curierat rapid.

URGENT CARGUS este partenerul nostru pentru livrari.

Livrarea se face gratuit pentru comenzile cu o valoare totala mai mare de 300 de lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora. Pentru comenzile cu o valoare totala mai mica de 300 de lei, se percepe o taxa de curier fixa, in valoare de 15 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.

Livrarile se fac de luni pana vineri intre orele 9:00-18:00.

Comenzile vor fi onorate si livrate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in sistemul informatic. Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. De asemenea, pentru decorurile din gresie si faianta pictate manual, trebuie sa se tina cont si de faptul ca pot interveni si probleme de sanatate ale artistului.

Puteti cere informatii sau modificari asupra comenzilor Dumneavoastra contactandu-ne telefonic la numarul 0729.048.086 sau pe email comenzi@cameleonia.ro.

Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Sogardi Consulting, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Sogardi, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata. Ca regula, produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic (nu se livreaza partial produsele dintr-o comanda).

Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 1 zi si 6 saptamani) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment contactand telefonic Sogardi Consulting la numarul 0729.048.086 sau pe email comenzi@cameleonia.ro. In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului sus-mentionat, Sogardi Consulting va informa de indata Clientul prin e-mail oferind doua optiuni: Clientul poate fie renunta (in scris) la comanda/produs, fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.

In cazul livrarilor prin curier, este recomandat ca, la receptionarea comenzii, produsele sa fie verificate in prezenta curierului pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. In cazul in care observati defectiuni fizice, trebuie  sa mentionati acest lucru pe foaia de primire de al curier si, in maxim 24 de ore, sa ne trimiteti o sesizare in scris, pe adresa de email office@cameleonia.ro care sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si, de preferat, cateva poze sau chiar un video cu produsul/ambalajul cu probleme. Sesizarile facute mai tarziu de 24 de ore din momentul receptionarii comenzii nu vor fi luate in considerare, iar produsul nu va putea fi returnat cu defecte fizice.

Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor:
www.anpc.gov.ro - Telefon gratuit info consumator: 021-9551.
Solutionarea online a litigiilor