Acest website foloseste cookies pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Nou
Ceas dama Worwit Bombay White
Cod WOR756
In stoc!
Pret 175,00 Lei
In stoc!
Nou
Ceas Worwit Star Dark Blue
Cod WOR810
In stoc!
Pret 147,00 Lei
In stoc!
Nou
Ceas Worwit Runner White
Cod WOR942
Stoc limitat!
Pret 179,00 Lei
Stoc limitat!
Produse

Termeni si Conditii

Termeni si conditii SOGARDI CONSULTING SRL

1. Definitii
SOGARDI CONSULTING - Societatea SOGARDI CONSULTING SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Pades nr. 4, bloc 1, scara 3, etaj 3, Ap. 73, Sector 4, J40/5327/2003, CUI: RO 15377700, capital social - 400 ron organizata in baza legii romane.
SITE - Domeniu cameleonia.ro si subdomeniile acestuia.
SHOWROOM – Centrul Istoric, Van Gogh Café, Str. Smardan nr. 9, Etaj 2, Camera 21, Sector 3, Bucuresti
CONTINUT are urmatoarea definitie:
• toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre Sogardi Consulting prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al Sogardi Consulting UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Sogardi Consulting intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Sogardi Consulting are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la Sogardi Consulting, sau alte date privilegiate ale acesteia.
SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.
MEMBRU - Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre Sogardi Consulting si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
CLIENT - Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.
DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Sogardi Consulting intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Sogardi Consulting cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Sogardi Consulting catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Sogardi Consulting sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.

2. General
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Sogardi Consulting si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris catre Sogardi Consulting.
2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil http://www.cameleonia.ro/.
2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului Sogardi Consulting sau oricarui tert cu care Sogardi Consulting are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document va trimite un e-mail pe adresa comenzi@cameleonia.ro cu precizarea ca:
2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Sogardi Consulting prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea Sogardi Consulting de orice natura (electronic, telefonic, etc)
2.5.2. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze Sogardi Consulting sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la Sogardi Consulting destinate acestui scop.
2.7. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Sogardi Consulting si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Sogardi Consulting va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.8. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Sogardi Consulting, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu adresa de livrare in Romania. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile susmentionate.
3. Continut
3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a Sogardi Consulting, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Sogardi Consulting, includerea oricarui continut in afara site-ului Sogardi Consulting, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Sogardi Consulting asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Sogardi Consulting.
3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Sogardi Consulting si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Sogardi Consulting cu referire acel continut.
3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.
3.5. In cazul in care Sogardi Consulting confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Sogardi Consulting pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Sogardi Consulting si/sau al angajatului sau colaboratorului Sogardi Consulting care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

4. Contact pentru Clienti si Membri
4.1. Sogardi Consulting publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau Membru.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite automat Sogardi Consulting sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloacele electronice.
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Sogardi Consulting de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Sogardi Consulting se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si Sogardi Consulting, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea Sogardi Consulting in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
5. Newslettere si alerte
5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Sogardi Consulting.
5.2. Datele preluate de la Membru in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Sogardi Consulting in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment din contul sau de pe pagina www.cameleonia.ro.
5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite (in partea de jos a e-mail-ului in sectiunea „Click aici pentru dezabonare”
5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, in cadrul Contului individual al Membrului, de pe www.cameleonia.ro.
5.3.3. Prin contactarea Sogardi Consulting la datele de mai sus, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document si se aplica doar ulterior transmiterii intentiei de renuntare.
5.5. Sogardi Consulting isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea Sogardi Consulting, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
5.6. Sogardi Consulting nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener comercial al Sogardi Consulting, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

6. Politica de confidentialitate
6.1. Sogardi Consulting poate colecta date cu caracter personal si date cu caracter special, pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
• validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta (Sogardi Consulting conditioneaza de confirmare scrisa sau telefonica expedierea primei comenzi pentru un Cont nou, pentru conformitatea datelor);
• ulterior validarii comenzii, pentru transmiterea de informatii privind produsele, perioadele de livrare, anulari sau a probleme de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
• pentru a facilita accesul acestuia la serviciu;
• trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, in format exclusiv electronic;
• scopuri statistice.

Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca Sogardi Consulting sa colecteze si sa administreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001. Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la Sogardi Consulting, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
• a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate la un moment dat;
• b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
• c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
• d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre Sogardi Consulting a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care il vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre Sogardi Consulting a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
6.2. Sogardi Consulting poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre Sogardi Consulting pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea Sogardi Consulting si/sau al eventualilor terti cu care Sogardi Consulting are contracte de parteneriat in acel moment.

Politica de utilizare Cookie-uri pe www.cameleonia.ro

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web si apoi trimis inapoi (nemodificat) de catre navigator, de fiecare data cand acceseaza acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicatii tipice sunt retinerea preferintelor utilizatorilor si implementarea sistemului de „cos de cumpărături”. Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Sogardi Consulting pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online si istoricul cosului de cumparaturi. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ajuta la intelegerea modalitatii in care un utilizator beneficiaza de www.cameleonia.ro, permitand imbunatatirea structurii si continutului dar excluzand identificarea personala a utilizatorului.

Pagina www.cameleonia.ro foloseste doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe (fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei/browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator. Cookie-urile folosite de partenerii operatorului unei pagini web, incluzand fara limitari utlizatorii paginii web, fac obiectul Politicii de Confidentialitate respective.

O vizita pe www.cameleonia.ro poate plasa: Cookie-uri de performanta a site-ului, Cookie-uri de analiza a vizitatorilor, Cookie-uri pentru geotargetting, Cookie-uri de inregistrare, Cookie-uri pentru publicitate sau Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.

Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator si sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand cookie-urile sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale www.cameleonia.ro. Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit. Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile; dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.

Exemple de intrebuintari importante ale cookie-urilor:
• Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii.
• Acces adaptat pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor.
• Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode, functii de safe search).
• Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.

Securitate si probleme legate de confidentialitate

Cookie-urile NU sunt virusi si folosesc formate tip plain text; nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Intrucat cookie-urile pot fi folosite pentru scopuri negative deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, fiind folosite ca o forma de Spyware (spionaj privind activitatea consumatorului), multe produse anti-spyware marcheaza cookie-urile in mod constant pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.

In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site. Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookie-urile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate. Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata). Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookie-urilor pe servere. Este foarte important ca Utilizatorul sa aleaga metoda cea mai potrivita de protectie a informatiilor personale si sa:
• Particularizeze setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil al securitatii utilizarii cookie-urilor.
• Seteze termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces.
• Ia in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookie-uri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.
• Instaleze si sa actualizeze constant aplicatii antispyware.
Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos. Se recomanda actualizarea programelor de navigare in mod constant, pentru ca multe dintre atacurile bazate pe cookie-uri se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

6.3. Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese, dar numai in conformitate cu art. 2.8.
6.4. Pentru exercitarea drepturilor cf art. 6.3, Clientul sau Membrul se va adresa Sogardi Consulting, conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea data.
6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
6.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre consultare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale S.C. C SOLUTION S.R.L. prin solutia integrata PlatiOnline; S.C. C SOLUTION S.R.L. este furnizorul Sogardi Consulting de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plati efectuate prin carduri de credit pentru plati in rate astfel cum sunt enumerate pe pagina cu informatii despre plati. Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.
6.7. Sogardi Consulting nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
6.8. Politica de confidentialitate Sogardi Consulting se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. Sogardi Consulting nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
6.9. Sogardi Consulting se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
6.10. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
6.11. Procesatorul de carduri bancare agreat de catre Sogardi Consulting, SC. C SOLUTION S.R.L. are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
6.12. Sogardi Consulting garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
6.13. Sogardi Consulting nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.

7. Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont pe site sau descarca aplicatia mobila iOS sau Android atunci cand aceasta va fi disponibila.
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
7.1.3. Sogardi Consulting isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc) in cazul in care considera ca in baza comportamentului avut de catre Client (plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, plasarea de comenzi care ulterior sunt anulate sau modificate cu exceptia cazurilor permise de la art. 7.3.7, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc) , accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel Sogardi Consulting. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.
7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Sogardi Consulting isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.
7.1.6. Sogardi Consulting poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
• esuarea / invalidarea tranzactiei online;
• neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
• furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
• activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.cameleonia.ro, societatii SOGARDI CONSULTING SRL si /sau partenerilor sai;
• Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi SOGARDI CONSULTING ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
• livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;
• alte motive justificate (de ex. : plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile).
7.2. Produse si servicii
7.2.1. Sogardi Consulting poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Sogardi Consulting are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.2.3. Sogardi Consulting poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Sogardi Consulting nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura. Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii decat modificari ale facturilor emise decat in limitele precizate.
7.2.7. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul de debit, prin transfer bancar cat si la livrare catre curier numai in numerar.
7.2.8. In cazul platilor online cu cardul Sogardi Consulting nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
7.2.9. Plata in numerar la livrare (la curier) este o metoda de achitare disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse. In cazul in care Clientul comanda cantitati mai mari din acelasi produs (mai mult de 10 produse de acelasi tip), produsele se aduc pe comanda speciala sau comanda  este in valoare de mai mult de 5000 (cincimii) lei, Sogardi Consulting ofera posibilitatea de a achita comenzile doar in avans fie prin plata online, fie prin transfer bancar.
7.2.10. Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Sogardi Consulting, acestea fiind cu titlu de prezentare. Sogardi Consulting poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
7.2.11. In imaginile produselor si/sau serviciilor Sogardi Consulting isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.
7.2.12 In cazul putin probabil cand Sogardi Consulting nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternative:
a. anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat
b. primirea unor credite (vouchere) activabile pe site in anumite conditii care vor putea fi folosite pentru achizitii produse doar pe www.cameleonia.ro
7.2.13 TAXA DE TIMBRU VERDE – valoare exprimata in lei, platita de catre Sogardi Consulting catre compania autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in OUG nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice. Conform legii, taxa de timbru verde este facturata de catre Sogardi Consulting (producator) si trebuie suportata in final de catre Clientul final (utilizator).

7.3. Comanda online
7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe www.cameleonia.ro). Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi.
7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
7.3.3. Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul la care comanda plasata de catre Client este confirmata de catre Sogardi Consulting pe un suport durabil. Confirmarea poate fi transmisa prin email sau in cadrul contului creat pe site-ul www.cameleonia.ro. De asemenea, Sogardi Consulting are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Sogardi Consulting (telefonic sau e-mail), pentru confirmarea personala a comenzii. In acesta situatie, in cazul in care comanda nu este confirmata in cel mult 5 (cinci) zile lucratoare, aceasta este anulata automat de sistem. Clientii accepta ca Sogardi Consulting nu poate fi fortat sa livreze o comanda care nu a fost confirmata in conditiile de mai sus.
7.3.4. Sogardi Consulting va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabila adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
• 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
• 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Sogardi Consulting, in cazul platii online;
• 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
• 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Sogardi Consulting si/sau partenerilor acestuia;
• 7.3.4.5. realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
• 7.3.4.6. pentru alte motive obiective.
7.3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Sogardi Consulting in maxim 14 zile de la data la care Sogardi Consulting a luat la cunostiinta de acest fapt sau poate fi convertita in credite Cameleonia in conditiile art. 7.9.5 la solicitarea Clientului.
7.3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de Sogardi Consulting, Sogardi Consulting va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile de la notificarea clientului.
7.3.7. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului. Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe comenzi@cameleonia.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii.
a. Clientul renunta la un produs si notifica Sogardi Consulting inainte de expedierea comenzii

b. Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii

c. Intarzierea livrarii cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare

d. Modificarea adresei de livrare

e. Modificarea metodei de plata

f. Modificare date pentru facturare

7.3.8. Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora.
7.3.9. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.4. Comanda telefonica
7.4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul / Membrul nu poate solicita modificarea comenzii la telefon.
7.5. Contract si finalizare
7.5.1. Sogardi Consulting va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.
7.5.2. Sogardi Consulting va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda. Comenzile inregistrate pe www.cameleonia.ro pot fi urmarite direct din contul Clientului, accesand “Istoric comenzi”. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art 155 Cod Fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului. Clientul poate accesa in contul sau facturile sale din ultimele 2 luni.
7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB) din partea Sogardi Consulting, devine Contract onorat.
7.5.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.
7.5.5 In cazul in care exista diferente intre lista cu produse livrate (imprimata pe verso AWB) si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica Sogardi Consulting si curierul (daca constatarea s-a facut in prezenta acestuia) in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa comenzi@cameleonia.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc).
7.6. Transport
7.6.1. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la Sogardi Consulting, este efectuata numai prin intermediul sistemului de curierat rapid.

Livrarea se face gratuit pentru comenzile cu o valoare totala mai mare de 300 de lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora. Pentru comenzile cu o valoare totala mai mica de 300 de lei, se percepe o taxa de curier fixa, in valoare de 15 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.

Livrarile se fac de luni pana vineri intre orele 9:00-18:00.

Comenzile vor fi onorate si livrate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in sistemul informatic. Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. De asemenea, pentru decorurile din gresie si faianta pictate manual, trebuie sa se tina cont si de faptul ca pot interveni si probleme de sanatate ale artistului.

7.6.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Sogardi Consulting, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Sogardi, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata. Ca regula, produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic (nu se livreaza partial produsele dintr-o comanda).
Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 1 zi si 6 saptamani) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment contactand telefonic Sogardi Consulting la numarul 0729.048.086 sau pe email comenzi@cameleonia.ro. In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului sus-mentionat, Sogardi Consulting va informa de indata Clientul prin e-mail oferind doua optiuni: Clientul poate fie renunta (in scris) la comanda/produs, fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.

In cazul livrarilor prin curier, Clientul va putea, la receptionarea comenzii, verifica produsele in prezenta curierului pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. In cazul in care Clientul va observa defectiuni fizice, va trebui sa mentioneze acest lucru pe foaia de primire si, in maxim 24 de ore, sa trimita o sesizare in scris, pe adresa de email comenzi@cameleonia.ro care sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si, de preferat, cateva poze sau chiar un video cu produsul/ambalajul cu probleme. Sesizarile facute mai tarziu de 24 de ore din momentul receptionarii comenzii nu vor fi luate in considerare, iar produsul nu va putea fi returnat cu defecte fizice.

7.7. Calitate si garantii
7.7.1. Sogardi Consulting respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la Sogardi Consulting. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Raspunderea Sogardi Consulting, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Garantia presupune repararea, inlocuirea sau rambursarea valorii pentru produsele neconforme, in functie de situatia concreta constatata de SOGARDI CONSULTING SRL. Produsele neconforme redevin proprietatea Sogardi Consulting. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme.
7.7.2. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate atat pe site cat si in scris in cadrul documentul-lista tiparit pe verso AWB. Clientul este obligat sa pastreze acest document-lista si sa respecte indicatiile de pe acesta. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie Sogardi Consulting si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului si ca un document disponibil la adresa www.cameleonia.ro, prin e-mail, sau sub forma unei brosuri introdusa in fiecare colet (de la caz la caz). Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului acesta le poate obtine oricand prin solicitare telefonica sau e-mail catre comenzi@camelenia.ro

7.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor
7.8.1.Clientul Sogardi Consulting poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:
• 7.8.1.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
• 7.8.1.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;
• 7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie
• 7.8.1.4 Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii, prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
7.8.2. Politica de retur
7.8.2.1. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZITII PERSOANE FIZICE
Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Perioda de retragere expira dupa 14 zile incepand din ziua in care Clientul sau o alta parte terta (alta decat transportatorul) indicata de catre Client intra in posesia fizica a produsului.
Pentru a-si exercita dreptul de retragere Clientul trebuie sa ne informeze prin email la adresa comenzi@cameleonia.ro. Clientul va putea utiliza formularul de retragere disponibil aici.
Pentru a respecta termenul limita de retragere este suficienta trimiterea de catre Client a comunicarii privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecintele retragerii:
In cazul retragerii Clientului, Sogardi Consulting va rambursa Clientului orice suma pe care a primit-o de la acesta, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca Clientul a ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Sogardi Consulting, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care Sogardi Consulting este informata cu privire la decizia Clientului de a se retrage din prezentul contract. Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul si-a exprimat acordul expres pentru alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu i se vor percepe Clientului comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Sogardi Consulting va putea amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care Clientul furnizeaza dovada ca a trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Clientul va trebui sa expedieze produsele prin curier sau sa le inmaneze direct catre Sogardi Consulting S.R.L. (www.cameleonia.ro), in Str. Smardan, Nr. 9,  Etj. 2, Sector 3, Bucuresti, programand in prealabil returul la numarul de telefon 0729.048.086 fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care a comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Clientul va trebui sa suporte costul direct al returnarii produselor.
Pentru returnarea produsului Clientul va trebui sa notifice in scris acest lucru la adresa de email comenzi@cameleonia.ro. Numai cererile scrise se vor lua in considerare.
Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (fara lovituri, zgarieturi), cu accesoriile aferente si produsele cadou-bonus (exact ca in momentul receptionarii).
Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie.

7.8.2.2. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZITII PERSOANE JURIDICE
In cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociatiilor, organizatiilor, societatilor, etc.) care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), perioada de returnare estede 5 zile calendaristice (returnarea fizica a produselor se va face in maxim 3 zile calendaristice de la confirmarea returnarii), iar perioada maxima de returnare a banilor este de 30 de zile.
Costurile aferente returnarii vor fi suportate de catre Expeditor.
7.8.2.3. NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi si nu a fost semnalata existenta acestora in maxim 24 de ore de la data livrarii;
- Produsele aduse pe comanda speciala;
- Produsele confectionate dupa specificatille prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
- Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
- Produse care, dupa livrare, potrivit naturii acestora, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;
- Produse primite cadou la alte produse doar cu conditia unei noi achizitii.
Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de catre utilizator, care contravin termenilor de garantie) in termen de 48 de ore de la receptie vor fi inlocuite (fara alte costuri – in limita stocului disponibil si cu conditia ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul ridicarii sau livrarii) cu conditia notificarii in scris la adresa de email comenzi@cameleonia.ro. In cazul in care nu se respecta  conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garantie, conform Legii 449/2003. Produsele realizate manual, precum faianta pictata pot avea mici imperfectiuni ce provin din faptul ca sunt produse unicat, realizate de o maniera artizanala.

7.8.2.4. RETURNAREA PRODUSELOR PESTE PERIOADA DE RETURNARE
Produsele aferente unor comenzi care au depasit perioada de returnare se pot accepta doar cu penalizare aplicata la valoarea de achizitie. Valoarea penalizarii va fi calculata in functie de adaosul produsului si de eventualele pierderi legate de o vanzare a produsului ca un produs resigilat. Valoarea minima de penalizare este de 20%, iar cea maxima de 50%. Decizia de acceptare la returnare va fi transmisa pe email impreuna cu valoarea de penalizare, dupa receptionarea cererii de retur. Termenul maxim de raspuns este de 72 de ore (3 zile lucratoare). Termenul de returnare a banilor in cazul in care perioada de returnare a fost depasita este de maxim 30 de zile.

7.8.2.5. DATE RETURNARE
Produsele vor fi returnate (pachet complet, asa cum au fost primite si, dupa caz, impreuna cu produsele cadou), dupa confirmarea de primire (raspuns la emailul de retur), conform celor de mai jos:
Sogardi Consulting S.R.L. (www.cameleonia.ro)
Hala Frisbo, Str. Harmanului FN, localitate Bod, Judetul Brasov
Email: comenzi@cameleonia.ro
Este recomandat ca produsele sa fie returnate prin curier rapid, insa ele se pot returna si prin posta. In cazul in care produsele se returneaza direct la showroom, Clientul trebuie sa programeze returul la numarul de telefon 0729.048.086.
Sogardi Consulting va rambursa Clientului sumele pe care le-a primit drept plata din partea acestuia folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.

8. Frauda
8.1. Sogardi Consulting nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
8.3. Sogardi Consulting declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Sogardi Consulting.
8.4. Clientul sau Membrul va informa Sogardi Consulting asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
8.5. Sogardi Consulting nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
8.6. Comunicarile realizate de catre Sogardi Consulting prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
8.7. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau Sogardi Consulting. Sogardi Consulting isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Sogardi Consulting catre Membru / Client.
8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.
8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Sogardi Consulting catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
8.8. Urmarirea de obtinere de credite Sogardi in conditiile art. 7.9 prin folosirea de conturi false (nume care nu sunt reale, mai mult de un cont per persoana fizica sau prin folosirea identitatii unor persoane dar de catre alta persoana) se considera tentativa de frauda si va avea ca efect anularea avantajelor obtinute, blocarea accesului la siteurile Sogardi Consulting si raportarea catre autoritatile relevante.

9. Limitare de responsabilitate
9.1.Sogardi Consulting nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Sogardi Consulting violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Sogardi Consulting, conform detaliilor de contact la comenzi@cameleonia.ro, astfel incat Sogardi Consulting sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
9.3. Sogardi Consulting nu garanteaza Membrului sau Clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Sogardi Consulting.
9.4. Sogardi Consulting nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
9.5. Sogardi Consulting este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Sogardi Consulting, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
9.6. Sogardi Consulting nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

10. Forta majora si cazul fortuit
10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese. 10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.
10.6. Exceptional (fara vina Sogardi Consulting) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor nu va putea fi facuta. In acest caz, Clientul va putea primi un credit promotional activabil (la optiunea Sogardi Consulting si de la caz la caz) ce va putea fi folosit in mod nelimitat pentru achizitionarea de produse de pe siteul www.cameleonia.ro asa cum este descris la pctul 7.9.

11. Litigii
11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Sogardi Consulting Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".
11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Sogardi Consulting se va rezolva pe cale amiabila.
11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si Sogardi Consulting sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul Sogardi Consulting, in conformitate cu legile romane in vigoare.
11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

12. Informatii privind DEEE
12.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, CLIENTII vor avea in vedere urmatoarele:
12.1.1. CLIENTII au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
12.1.2. Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, direct de catre Asociatia Ecotic (conform pct. 1.3 si 1.4) si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE . Puteti accesa lista punctelor de colectare: http://www.ecotic.ro/consumatori/puncte-colectare-DEEE
12.1.3. Clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; astfel, Sogardi Consulting aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat; CLIENTII Sogardi Consulting pot preda DEEE echivalent comunicand aceasta optiune catre Sogardi Consulting la momentul comenzii sau la primirea acesteia;
12.2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate si ca acestea au fost introduse pe piata dupa data de 31.12.2006 reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce si cu bara neagra in partea de jos, ca in imaginea alaturata.

12.3. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari separate.

13. Dispozitii finale
13.1. Sogardi Consulting isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
13.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Sogardi Consulting nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
13.3. Sogardi Consulting isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

14. Contact si alte informatii
14.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Sogardi Consulting, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0729.048.086 de Luni pana Vineri, program 10:00-18:00, sau prin e-mail la comenzi@cameleonia.ro.
14.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.cameleonia.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea Sogardi Consulting SRL.
Prelucrare date cu caracter personal: SOGARDI CONSULTING S.R.L. a depus la AUTORITATEA NATIONALA  DE SUPRAVEGHERE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal (primita la Registratura cu numarul 29903 din 14.12.2015).

Povestea Cameleonia
Acest proiect s-a nascut din dorinta de a adauga culoare si optimism in viata noastra.

Precum un cameleon gaseste o culoare pentru fiecare situatie in care se afla, astfel incat reuseste sa se integreze perfect in peisaj, la fel dorim sa oferim produse pentru orice stil de viata, varsta si pentru orice preferinta a ambientului.

Cameleonia este un taram al culorilor, unde cei care ii aloca timp sa il exploreze ajung la experiente de neuitat.

Ne angajam sa va surprindem cu produse pentru decoratiuni si lifestyle care, prin desgn, stil si calitate, sa aduca fiecaruia dintre noi elementul unic ce ne identifica si ne reprezinta.
înregistrează-te

Inscrieti-va la newsletterul nostru!

Pentru a putea primi pe email invitatii la evenimentele organizate de noi si pentru a afla primul ultimele noutati si tendinte, va rugam sa completati campurile de mai jos:

powered by teamshare
© Copyright 2017 Cameleonia
designed by headstart.ro

Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor:
www.anpc.gov.ro - Telefon gratuit info consumator: 021-9551.
Solutionarea online a litigiilor